
Σχόλια για
Φριτάτα με σπανάκι, τυριά και μανιτάρια

Takis Tsirtsonis @takis
Καλησπέρα και χρόνια πολλά! Όχι, η φριτάτα γίνεται στον φούρνο, σε ταψάκι για να αποκτήσει τη σωστή αφράτη υφή. Εκτός αυτού θα δυσκολευτείτε να γυρίσετε τόσο μεγάλη ομελέτα στο τηγάνι ώστε να ψηθεί κι από τις δύο πλευρές


