
Σχόλια για
"Ρυζόγαλο" Όχι με ρύζι αλλά με βρώμη

Παολα @paola7
Ωραία συνταγή για σωστή διατροφή.
Εάν θέλω να αποφύγω τη στέβια,μπορώ να χρησιμοποιήσω μέλι ; Σε τι αναλογία κ την προσθέτω εξ αρχής στο βράσιμο του γάλακτος;
Εάν θέλω να αποφύγω τη στέβια,μπορώ να χρησιμοποιήσω μέλι ; Σε τι αναλογία κ την προσθέτω εξ αρχής στο βράσιμο του γάλακτος;
(διορθώθηκε)

🦋ΔήμητραΚ @Mariposa177
Σας ευχαριστώ πολύ ..ναι ένα κουταλάκι του γλυκού μέλι εκτός αν θέλετε παραπάνω γλύκα οπότε δύο κουταλάκια μέλι..μπορείτε και όταν βράσει το γάλα σας..η όταν γίνει η κρέμα από πάνω ..ελπίζω να βοήθησα 😊😊

Κωνσταντίνα (aka Popcorn😉) @KonstantinaK
Wow!🤩 Αυτο κι αν είναι ανατροπή: ρυζόγαλο χωρίς ρύζι! Εύγε, φαινεται πεντανόστιμο, χωρίς να διαφέρει από το κανονικό, και ταυτόχρονα ακομα πιο υγιεινό!🥰😍





