"Ρυζόγαλο" Όχι με ρύζι αλλά με βρώμη

🦋ΔήμητραΚ @Mariposa177
"Ρυζόγαλο" Όχι με ρύζι αλλά με βρώμη
Οδηγίες μαγειρέματος
- 1
Βάζουμε το γάλα σε κατσαρολάκι και μόλις πάρει βράση ρίχνουμε το πίτουρο, τη στέβια, τη βανίλια, το ξύσμα, το μαχλέπι και το κακουλέ. Χαμηλώνουμε τη φωτιά στο 5, ανακατεύοντας για 20 λεπτά, μέχρι να πήξει και έτοιμο...
- 2
Μοιράζουμε στα μπολάκια μας και το απολαμβάνουμε! Αν θέλουμε πασπαλίζουμε με λίγη κανέλα Κεϋλάνης... τρώγεται κρύο ή ζεστό...
Κορυφαία αναζήτηση σε
Λέξεις-κλειδιά
Παρόμοιες συνταγές
Περισσότερες συνταγές
https://cookpad.wasmer.app/gr/sintages/15053127






Σχόλια (10)