
Σχόλια για
Τυροπιτάκια εύκολα και γρήγορα!

ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΥΟΦΥΛΛΙΔΟΥ @maria_03
Καλησπέρα, ψημένα φαντάζομαι πως ναι! Βέβαια δεν το έχω δοκιμάσει.. άψητα σίγουρα όχι γιατί δεν έχουν ζυμάρι αλλά είναι σαν χυλό.

Νίκη- Στεφανου @cook_19818024
Καλημέρα.. Να σε ρωτήσω κάτι;;; επειδή το γιαούρτι δεν το τρώμε μπορώ να βάλω γάλα;;;; ευχαριστώ

ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΥΟΦΥΛΛΙΔΟΥ @maria_03
Καλημέρα σας, δεν το έχω δοκιμάσει με γάλα οπότε δε μπορώ να ξέρω αν θα είναι σωστή η υφή τους. Πάντως το γιαούρτι στο τελικό αποτέλεσμα δεν το καταλαβαίνετε καθόλου.

