Παναγιώτα
Παναγιώτα @cook_20361149
μπορώ να αποθηκεύσω κατάψυξη τα τυροπιτάκια αυτά;;;
ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΥΟΦΥΛΛΙΔΟΥ
ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΥΟΦΥΛΛΙΔΟΥ @maria_03
Καλησπέρα, ψημένα φαντάζομαι πως ναι! Βέβαια δεν το έχω δοκιμάσει.. άψητα σίγουρα όχι γιατί δεν έχουν ζυμάρι αλλά είναι σαν χυλό.
Νίκη- Στεφανου
Νίκη- Στεφανου @cook_19818024
Καλημέρα.. Να σε ρωτήσω κάτι;;; επειδή το γιαούρτι δεν το τρώμε μπορώ να βάλω γάλα;;;; ευχαριστώ
ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΥΟΦΥΛΛΙΔΟΥ
ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΥΟΦΥΛΛΙΔΟΥ @maria_03
Καλημέρα σας, δεν το έχω δοκιμάσει με γάλα οπότε δε μπορώ να ξέρω αν θα είναι σωστή η υφή τους. Πάντως το γιαούρτι στο τελικό αποτέλεσμα δεν το καταλαβαίνετε καθόλου.