Σχόλια για

Ακαταμάχητο brownies

popthess
popthess @cook_8451238
Όταν λές 6 αβγά και 2 κρόκους, τι εννοιείς? 6 ασπράδια + 2 κρόκους ή 6 ολόκληρα + 2 κρόκους επιπλεόν ?????
popthess
popthess @cook_8451238
Όταν λές 6 αβγά και 2 κρόκους, τι εννοιείς? 6 ασπράδια + 2 κρόκους ή 6 ολόκληρα + 2 κρόκους επιπλεόν ?????
leylaam
leylaam @cook_8454762
Παιδιά είναι υπέροχη συνταγή. Εύκολη και απλή και πιστέψτε με όλοι ενθουσιάζονται όταν το δοκιμάσουν. Ξετρελλαίνονται. Εγώ το ψήνω για 19 λεπτά αντί 20 γιατί στο δικό μου φούρνο στεγνώνει λίγο παραπάνω. Είναι τέλειο!
Tetoula
Tetoula @cook_8471616
Υπέροχο και πολύ εύκολο στην παρασκευή. Το φάγωμα ήταν ακόμα πιο έυκολο, φυσικά!!!! Όσοι δοκίμασαν, απλά τρελλάθηκαν!!! Πήρα πολλούς πόντους, ευχαριστώ πολύ-πολύ! Το δύσκολο είναι να χάσεις τις θερμίδες.......\nΕπίσης, να πω ότι έβαλα μία κουβερτούρα γάλακτος, και αφαίρεσα λίγο κακάο και το αντικατέστησα με αλεύρι. Ήταν απλά θεσπέσιο.
stone_deaf_forever
stone_deaf_forever @cook_8487354
Εκτελέστε ακριβώς τη συνταγή όπως τη γράφει (μόνο στη διάρκεια του φούρνου παίζει ένα θέμα, ανάλογα με το φούρνο που έχετε) και θα πάθετε πλάκα!
Λυδια Φωκα
Λυδια Φωκα @cook_8487917
υπεροχο...εβαλα γλυκο κερασι και σαντιγυ αντι παγωτου...ονειρικο...
SteveGeorge
SteveGeorge @cook_8520607
Ωραία, κατανοητή και αποτελεσματική συνταγή.