
Σχόλια για
Pancakes καρότου 🥞🥕

Νικόλ_ @Nikol32
Εντάξει φαίνονται τέλεια!! Μπράβο σου ♥️♥️ ότι έχει να κάνει με καρότο 🥕 το αγαπώ!! Συνέχισε έτσι!Σου πάει η διατροφή 😁😁

🍝🍕miss Marmelade(Στέλλα+Βαλέριο)🍩🥐 @cooking_is_fun
@Nikol32 ήταν δεν είναι πια φάγαμε κι οι 2 τη μερίδα μας( 1 εγώ 3 η μάνα μου🤣🤣❤️).Σε ευχαριστω πολύ για τα καλά σου λόγια Νικόλ μου μου δίνεις θάρρος!🧡💜😘θα χαρώ να τα δοκιμάσεις να μου πεις αν το καρότο πάει σε πανκεικς (κατά τη γνώμη μου πάει).🧡💜❤️

Νικόλ_ @Nikol32
@cooking_is_fun Σίγουρα θα το δοκιμάσω κάποια στιγμή! Σίγουρα θα πάει,εδώ πάει σε κέικ κ είναι κ πολύ αγαπημένο 🥕💪

🍝🍕miss Marmelade(Στέλλα+Βαλέριο)🍩🥐 @cooking_is_fun
@Nikol32 όντως είναι πολύ γνωστό αν και δεν νομίζω να το χω δοκιμάσει.😀🧡θα περιμένω νέα σου με χαρά και 📸📷🧡❤️😜

🍝🍕miss Marmelade(Στέλλα+Βαλέριο)🍩🥐 @cooking_is_fun
@artist_ea Εντσξει δεν είναι δικιά μου βέβαια είναι από το πρόγραμμα διατροφής που βρήκαμε ωστόσο αφού η εκτέλεση είναι δικιά μου κι η συνταγή δέχομαι τα εύσημα εξολοκλήρου!😀😉❤️
Δοκίμασε τα Αριστέα μου να μου πεις γνώμη!💜😀
Δοκίμασε τα Αριστέα μου να μου πεις γνώμη!💜😀

tahitian @artist_ea
@cooking_is_fun Περιμένω να τελειώσει η νηστεία κσι δε θα ξέρω απο που ν αρχίσω. Εν τω μεταξύ, διατροφολογος στη δουλειά, διατροφολογος και στο site, την κάναμε λαχείο 🤣🤣🤣

🍝🍕miss Marmelade(Στέλλα+Βαλέριο)🍩🥐 @cooking_is_fun
@artist_ea Διατροφολογος είσαι;;πες το μου έτσι!!!😉🤣💜έτσι εξηγείται!!!💚😉😀Εγώ δε θα μπορούσα να γίνω διατροφολόγος.να συμβουλεύω τον καημένο τον κόσμο κόψε τη ζάχαρη τρώγε αβοκάντο (🤮)και εγώ να τρώω τα δικά μου.🤣άσε που πιο άσχετο άτομο περί διατροφης δε θα βρεις.🤣🤣🤣
Αποθηκευε εσύ ότι σου αρέσει και κάποια στιγμή θα τα φτιάξεις σιγά σιγά λίγα λιγα.αν δεν είσαι βέβαια χρήστης πριμιουμ μη βάλεις πολλά στο μάτι.λιγα και καλά.μεχρι εξήντα 😀😉🤣
Αποθηκευε εσύ ότι σου αρέσει και κάποια στιγμή θα τα φτιάξεις σιγά σιγά λίγα λιγα.αν δεν είσαι βέβαια χρήστης πριμιουμ μη βάλεις πολλά στο μάτι.λιγα και καλά.μεχρι εξήντα 😀😉🤣

tahitian @artist_ea
@cooking_is_fun 😂😂Ούτε γι αστείο, με βλεπει εμενα η διατροφή και αλλάζει στενά 🤣🤣μια φτωχη πλην τιμια βρεφονηπιοκομος ειμαι αλλά μας φόρτωσαν μια διατροφολόγο για το μενου και έχει αλλάξει τα φώτα στα μωρά και σε μας. Μόνο αβοκάντο και γλυκοπατατες δεν έβαλε ακόμη. Όσο για το premium μη σκας, το laptop είναι κλαταρισμενο με αποθηκευμενα

🍝🍕miss Marmelade(Στέλλα+Βαλέριο)🍩🥐 @cooking_is_fun
@artist_ea Ωωω κι εγώ σκεφτόμουν ότι θα θελα να μαι νηπιαγωγός.αν το χα αποφασίσει πιο πριν ίσως,από την άλλη βέβαια δε θα χα γνωρίσει τον Βαλέριο μου,οπότε χαλάλι 😘💚
Κι εσείς βρε γιατί την πληρώνετε;τα μωρά το καταλαβαίνω.οι υπόλοιποι νοματαιοι τι φταίτε;😘🤣 παίρνε αγάπη μου ταπερακι από το σπίτι 😘😉💜
🥑 και 🍠=🤮.
Νταξει τότε αποθήκευε εσύ ότι θες.χαχα💜😘🤣
Κι εσείς βρε γιατί την πληρώνετε;τα μωρά το καταλαβαίνω.οι υπόλοιποι νοματαιοι τι φταίτε;😘🤣 παίρνε αγάπη μου ταπερακι από το σπίτι 😘😉💜
🥑 και 🍠=🤮.
Νταξει τότε αποθήκευε εσύ ότι θες.χαχα💜😘🤣

tahitian @artist_ea
@cooking_is_fun Ποιος την πληρωνει?! Παπαριές απο τη γραμματεία είναι. Δε βαριέσαι... αν μας βαλει αυτη στον ίσιο δρόμο, εμένα να μου τρυπησεις τη μυτη 👃

🍝🍕miss Marmelade(Στέλλα+Βαλέριο)🍩🥐 @cooking_is_fun
@artist_ea τέτοια αντιπαθουκλα είναι πια;;🤣🤣😂 Χαχα
Ξέρεις τι πρέπει να κάνεις βρε.θα ανοίξουμε επιχειρηση ειδικά για να ταιζουμε το βρεφονηπιακό σταθμό που δουλεύεις.ετσι θα τρως κι εσύ κι οι υπόλοιποι και τα μωρά φυσιολογικα φαγια κι όχι αυτά που σας ταιζει.🤣😂😘💜δε μου πες βρε τι σας ταιζει τελικα;;;😂😘
Ξέρεις τι πρέπει να κάνεις βρε.θα ανοίξουμε επιχειρηση ειδικά για να ταιζουμε το βρεφονηπιακό σταθμό που δουλεύεις.ετσι θα τρως κι εσύ κι οι υπόλοιποι και τα μωρά φυσιολογικα φαγια κι όχι αυτά που σας ταιζει.🤣😂😘💜δε μου πες βρε τι σας ταιζει τελικα;;;😂😘

🍝🍕miss Marmelade(Στέλλα+Βαλέριο)🍩🥐 @cooking_is_fun
@artist_ea Χαχαχα οκει μη με ξεχάσεις και μείνω με την απορία όμως
Κανονισε🤣🤣
Κανονισε🤣🤣

