KristineS
KristineS @cook_8451507
Με τι τσιγαρίζεις το κοτόπουλο και πόσο κρασί βάζεις???
Ρηνιώ
Ρηνιώ @cook_8451008
Αχχ το'ξερα οτι στο τσιγάρισμα υπάρχει ασάφεια αλλά δε μπορούσα να το γράψω σαφέστερα :S Όπως λέω και στη συνταγή, το βγάζω από τη σόγια και το βάζω στην κατσαρόλα στη φωτιά-έτσι, σκέτο στην αρχή χωρίς τίποτα- και μετά προσθέτω βούτυρο!
Όσο για το κρασί, ρίχνω με το μάτι..πάνω κάτω 3/4 ποτηριού κρασιού!
Καλή επιτυχία!
ALMA
ALMA @cook_8449274
ένα ολόκληρο μπουκάλι σόγια??? δεν είναι πολύ αλμυρό το αποτέλεσμα??? εγώ βάζω ένα σφηνάκι στο ρύζι και δεν βάζω καθόλου αλάτι.. μήπως εννοείς κάποια έτοιμη σάλτα που περιέχει σόγια ????
Ρηνιώ
Ρηνιώ @cook_8451008
Αν δεις ALMA βάζω τη μισή σόγια! Επιπλέον, στην κατσαρόλα δε βάζω τη σάλτσα μαζί, τη χρησιμοποιώ μόνο για το μαρινάρισμα!