Σχόλια για

Φάβα διαφορετική

mitsaki
mitsaki @cook_8452373
Να συμπληρώσω ότι εννοώ ότι η φάβα είναι μαγειρεμένη και πολτοποιημένη.Μαγειρέψτε την όπως περιγράφεται στη συνταγή της φάβας στο site,όπως φτιάχνουμε κλασικά δηλαδή τη φάβα και συνεχίστε όπως περιγράφει η συνταγή.
skelida
skelida @cook_041178
πολυ καλη η συνταγη την φτιαχνω συχνα. προσθετω και κανελλα! τελεια ζεστη σουπα για το χειμωνα .
mitsaki
mitsaki @cook_8452373
Ευχαριστώ πολύ.Είναι πολύ πολύ νόστιμη αυτή η εκδοχή της φάβας αλλά δεν είναι σούπα.Μήπως εννοείτε άλλη συνταγή;γίνεται πολτός για μεζεδάκι καμία σχέση με σούπα
skelida
skelida @cook_041178
Ναι εγραψα σουπα γιατι την πολτοποιω με λιγο νερο η ζωμο λαχανικων.Ετσι γινεται πιο λεπτη η υφη της..Δεν διευκρινησα στο προηγουμενο σχολιο, σορρυ.
Sol81
Sol81 @cook_8455186
Πολύ ωραία παραλλαγή φάβας!!Ευχαριστούμε
loumi
loumi @cook_8498687
Συγνώμη, αλλά εμένα δεν μου άρεσε.
Είχα δει την συνταγή καιρό τώρα, και προχθές μου περίσσεψε φάβα και την δοκίμασα. Τελικά είναι πολύ εκτός των δικών μου γεύσεων, αλλά γιατί όχι, λογικό και απόλυτα φυσιολογικό σε άλλους να αρέσει!!!!!
eliza04
eliza04 @cook_8464357
Μου άρεσε αρκετα έτσι και αλλίως συχνά μου μένει φάβα από το μεσημέρι που κάνω με χταποδάκι και το βράδυ την τρώω με ντομάτα σαλάτα! Ευχαριστούμε!