Σχόλια για

Γεύμα on-the-go

evaevaeva
evaevaeva @cook_8453406
πολυ ενδιαφερον... τα υλικα μ\'αρεσουν παρα πολυ ξεχωριστα, δεν τα ειχα σκεφτει ομως ποτε ολα μαζι!!!! ο,τι πρεπει για οσους λειπουν πολλες ωρες απ το σπιτι! θα το δοκιμασω στανταρ κ θα επιστρεψω με πιρουνακια!
Porcelain
Porcelain @cook_8451538
αυτο που το κανει \"γευμα\" ειναι οτι οι ξηροι καρποι εχουν θρεπτικες αξιες αν οχι καλυτερες, σχεδον ιδιες με ενα γευμα.\n\nΠΡΟΣΟΧΗ!!\n\nΑν δε εισαστε ατομο που δεν κανει βαρυα σωματικη ασκηση (δε περπαταει πολυ/γυμναζεται) δεν το συνηστω για καθημερινα λογω θερμιδων. Ειναι πολυ πλουσιο σε θρεπτικα και εχει τις λεγομενες \'καλες θερμιδες\' αλλα οσο καλες και να\'ναι αν δε εξασκησαι ειτε με τον εναν τροπο η τον αλλον, θα αποθηκευτουν σα λιπος