kor_
kor_ @cook_8453272
Και βέβαια έχω να κάνω και μια ερώτηση στις έμπειρες μαγείρισσες. Αυτή η διαδικασία που κάνω με το κρασί είναι η λεγόμενη μαρινάτα(ή κάπως έτσι);
TRIANA43
TRIANA43 @cook_8455484
Αγαπητή kor_ ακριβώς όπως το είπες \"μαρινάτα\", μαρινάρισμα ή και \"μαρινάδα\" κατ\' άλλους.\r\n4 πηρουνάκια για να σε ενθαρρύνω να συνεχίσεις την περιπέτεια της μαγειρικής:) Καλή συνέχεια!
kostas
kostas @cook_8449799
Νομιζω οτι με λιγο φρεσκοτρυμενο πιπερι και λιγη ριγανη θα γινουν ακομα καλυτερα.\n
kor_
kor_ @cook_8453272
Χεχε!!!Ευχαριστώ για τα πιρουνάκια!!! Με κάναν χαρούμενη αυτη τη στιγμη :) Θ μου βάλλω και εγώ... \nΚώστα ωραία ιδέα..
Nopi1980
Nopi1980 @Nopipapa1980
To dokimasa kai mw paidakia kai me mprizoles, exisou nostima kai ta dio!!!