Κοτσίρης Κωνσταντίνος
Κοτσίρης Κωνσταντίνος @konstantinos_k
καλημέρα Βίκη το έχω δοκιμάσει και είναι σούπερ αλλά θέλω να το δοκιμάσω και σοκολάτα
Ιωαννα Τ.
Ιωαννα Τ. @Ioanna_tm
Καλησπερα..κατα λαθος εβαλα το ανθος αραβοσιτου πριν βρασει πολυ το ρυζι.. θα παει πεταμα;😬
Vicky Cvr
Vicky Cvr @VickyCvr
Κορίτσι μου δύσκολο μου ακούγεται να βράσει μεσα στην κρεμα που θα εχει δημιουργηθεί παρόλα αυτά ενημέρωσε με πως πήγε
Ιωαννα Τ.
Ιωαννα Τ. @Ioanna_tm
Τελικα βγηκε ωραιο μονο και μονο επειδη ειχε βρασει λιγο ηδη και μετα εβαλα το ανθος αραβοσιτου...
Γωγώ
Γωγώ @GwgwAsim
Υπέροχο ρυζόγαλο . Το μόνο διαφορετικό είναι ότι έβαλα 6 κουταλιές ζάχαρη για να γίνει πιο ελαφρύ .