Ρυζόγαλο με άνθος αραβοσίτου κρεμώδες και αρωματικό!

Μια συνταγούλα που έχω εμπνευστεί από διάφορες συνταγές που έχω κάνει κατά καιρούς και την έχω φέρει στα μέτρα μου. Χρησιμοποίησα γάλα που ήταν στη λήξη του #ΜηνΤοΠετάς
Ρυζόγαλο με άνθος αραβοσίτου κρεμώδες και αρωματικό!
Μια συνταγούλα που έχω εμπνευστεί από διάφορες συνταγές που έχω κάνει κατά καιρούς και την έχω φέρει στα μέτρα μου. Χρησιμοποίησα γάλα που ήταν στη λήξη του #ΜηνΤοΠετάς
Οδηγίες μαγειρέματος
- 1
Ρίχνουμε όλο το γάλα εκτός από μισή κούπα σε μια κατσαρόλα να βράσει σε μέτρια φωτιά.
- 2
Μόλις πάρει την πρώτη βράση ρίχνουμε το ρύζι και ανακατεύουμε συνέχεια για να μην κάνει κρούστα μέχρι να βράσει καλά το ρύζι.
- 3
Στο γάλα που έχουμε κρατήσει έξω ρίχνουμε το άνθος αραβοσίτου και ανακατεύουμε καλά.
- 4
Όταν βράσει το ρύζι ρίχνουμε τη ζάχαρη, ανακατεύουμε να λιώσει και προσθέτουμε και το υπόλοιπο γάλα με το άνθος αραβοσίτου ανακατεύοντας μέχρι να γίνει κρέμα.
- 5
Κατεβάζουμε από τη φωτιά και αδειάζουμε το περιεχόμενο σε 6 μπολάκια μόλις κρυώσουν πασπαλίζουμε με κανέλα και σερβίρουμε!
Κορυφαία αναζήτηση σε
Λέξεις-κλειδιά
Παρόμοιες συνταγές
Περισσότερες συνταγές







Σχόλια (8)