Σχόλια για
Φέτες γλαύκου ραγκού

golfo @cook_8452627
συγνωμη γλαυκο εννοεις τις φετες μπακαλιαρου η αλλου ψαριου?\nαυτο το φαγητο το κανουμε με οτι ψαρι φετα εχουμε αλλα και με φρεσκο,και μαλιστα το βαζουμε σκεπασμενο στη γαστρα οπου γινεται λουκουμι χωρις να ξεραινεται.\nπεριμενω απαντηση οσον αφορα την ονομασια του ψαριου.\nεςυχαριστω.

anastasia1 @cook_8456720
golfo μου από ότι ξέρω ο γλαύκος ανήκει στα καρχαροειδή ψάρια, οπότε έχουν και κοντινή συγγένεια με τους βακαλάους.\n\nΕγώ αυτό το φαγητό το πρωτοέφτιαξα με αυτό το είδος φέτας ψαριού, δεν έχω καμμία σχέση με τα ψαράκια, τα θεωρώ μπελαλίδικα κι εγώ αυτή τη στιγμή δεν έχω καθόλου χρόνο να πειραματιστώ με κάτι άλλο.\n\nΠάντως την πρώτη φορά που το έφτιαξα ψητό στο φούρνο (όχι σε γάστρα όπως εσύ), έγινε χάλια. Ωραία η ιδέα σου για γαστρούλα.\nΕλπίζω να σε κάλυψα με την απάντησή μου και συγγνώμη γιατί άργισα να σου απντήσω αλλά στο pc κάθομαι μετά τις 12 το βράδυ συνήθως, γιατί έχω μικρά παιδάκια και μου βγάζουν το λάδι όλη μέρα.\nΕυχαριστώ για την κατανόηση!!

golfo @cook_8452627
εγω σε ευχαριστω πολυ για την απαντηση σου,οπως και να χει το ψαρι ετσι στο φουρνο γινεται λουκουμι,αν και για να ειμαι ειλικρινης εμεις αυτα τα ψαρια τα κανουμε ετσι σε μνημοσυνα,ειδικα αυτα τις φετες τα κατεψυγμενα.\nνα εισαι καλα κοπελα μου.

stelia @cook_8458869
Αναστασία! Πάρα πολύ ωραία η συνταγή σου! Πρώτη φορά έφτιαξα γλαύκο και εντυπωσιάστηκα! Πιστεύω ότι είναι η συνταγή που τον κάνει τόσο νόστιμο!! Σ΄ευχαριστούμε!

anastasia1 @cook_8456720
Stelia χαίρομαι που σου βγήκε τέλειο το φαγάκι, είναι πράγματι πολύ νόστιμο και πολύ ελαφρύ!!!
fjannis @cook_8481851
ηταν παρα πολυ καλο, το περιμενα πιο σφιχτο ισως.. αλλα αξιζε τον κοπο

anastasia1 @cook_8456720
Ευχαριστώ fjannis για τα πιρούνάκια σου, και χαίρομαι που σου άρεσε η συνταγή! Κι εγώ όταν το πρωτοέφτιαξα, το περίμενα λίγο πιο δεμένο το φαγητάκι, σαν το πλακί που φτιάχνουμε στο φούρνο αλλά για κατσαρόλας είναι εξίσου ωραίο πιάτο!
