Σχόλια για
Τρουφόμπαλες

stretto @str3tt0
χααχαχχα!!! κι εμένα μου αρέσουν τα γρήγορα, αλλά σ\' αυτή εδώ τουλάχιστον δεν πάει...θα βγει πολύ γλυκειά.

stretto @str3tt0
μια μικρή διευκρίνηση για το 2, ανακατεύουμε τα υπόλοιπα υλικά και μετά βρέχουμε τα χέρια με κονιάκ και πλάθουμε, απλώς το λέω επειδή δεν το διατύπωσα σωστά.

k_tz @cook_8461309
Τέλεια τρουφάκια!!! Τα τύλιξα και σε χρωματιστή τρούφα, να γίνουν πιο γιορτινά λόγω των ημερών!!!

stretto @str3tt0
χαίρομαι πολύ που σου αρέσουν! ωραία φωτογραφία! :) τώρα θα φαίνεται καλύτερα, γιατι πράγματι η εικόνα μετράει σε μαγειρική και ζαχαροπλαστική :)\nβασικά μου αρέσουν οι κάλτσες του αη βασίλη, γιατι για παντελόνι δεν μου μοιάζει :P

Pygolampida @cook_8474752
Na se rwthsw kati stretto?\nmeta ta vazoume psygeio swsta ??? posh wra?\n

Katniss @cook_8485684
Εγώ βασικά το δοκίμασα λιώνοντας κουβερτούρα από πάνω και τους δίνει μία απερίγραπτη καυτά πικάντικη γεύση και σπάει λίγο την υπερβολική γλυκήτητα! Επίσης, τα υλικά που έχεις για την μερέντα εγώ τα έβαλα όλα στη ζύμη και ύστερα έλιωσα τουλάχιστον 2 κουβερτούρες και έλουσα τα τρουφομπαλάκια από πάνω. Ακόμη: καρύδια δεν χρειάζονται πάρα πολλά, έβαλα 5 ψιλοκομμένα σε όλη τη ζύμη, και ήταν ότι έπρεπε! Τέλος, είναι πολύ σημαντικό οι τρουφομπαλίτσες να γίνονται σε μικρό μέγεθος, σα μπουκίτσες, γιατί μία φορά τις έκανα κάπως μεγαλύτερες και δεν ήταν εύκολα βρώσιμες! Ελπίζω να σας αρέσει η παραλλαγή μου!



