dcroula
dcroula @Roula1505
Μ\'αρέσει πάρα πολύ, έτσι όπως το διαβάζω αλλά έχω μια απορία. Ποια είναι η κρέμα μπαλσάμικου; Μήπως εννοείς το ξίδι το μπαλσάμικο; Γιατί εγώ μόνο αυτό ξέρω.\n
beeeeeez
beeeeeez @cook_8455861
είναι σως μπαλσάμικου,σαν το ξύδι αλλά σε πιο πηχτή μορφή...αυτή που έχω εγώ ονομάζετια \"crema di modena\" αλλά πρέπει να υπάρχουν και άλλα dressing με βάση το μπαλσάμικο...
dcroula
dcroula @Roula1505
Πολύ νόστιμος μεζές και απλός στην παρασκευή του. Χρησιμοποίησα απλό μπαλσάμικο, μια χαρά ήταν η γεύση.