mini65
mini65 @cook_8466086
ρηνιω μου ευγε!!μολς το φαγαμε και ηταν φανταστικο.ο γιος που δεν τρελλαινεται για το σηκωτι,ζητησε και δευτερο πιατο!!ευχαριστω!!
ligoyra
ligoyra @cook_8475650
Πολύ μέτριο. Ναι μεν μαλακό και με σαλτσούλα, το ίδιο το συκώτι έμεινε στεγνό. Πιστεύω ότι η συνταγή χρειάζεται περισσότερα καρυκεύματα να δώσουν τουλάχιστον ενδιαφέρον στη γεύση και όχι αλεύρι.
lilalila
lilalila @cook_8479054
ρηνιω ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ !!!\nμολις εκανα την συνταγή σου και ξετρελαθηκαν ολοι στο τραπεζι.ζουμερό αφράτο και τελειο άρωμα!!(μιας και δεν είχα μαυροδάφνη εβαλα κοκκινο κρασι και μια πρέζα ζάχαρη)σ\'ευχαριστώ!