
Σχόλια για
Σούπα κεφαλάκι (αρνί ή κατσικάκι)
giovana @cook_8449210
ΑΧ αυτή η σούπα είναι η αγαπημένη μου. Από παιδάκι μέχρι τώρα που είμαι μεγάλη τη φτιάχνουμε στο σπίτι. Όχι ότι το κεφαλάκι πάει ανεκμετάλλευτο. Είναι ένα πολύ ωραίο φαγητό, ωφέλιμο για τα παιδιά και πολύ νόστιμο. Μπράβο που την ανέβασες. Είναι εξίσου ωραία με φρέσκια ντοματούλα, κόκκινη δηλαδή και λεμονάκι χωρίς αυγολέμονο.

Ζουζουνελ @cook_8455179
Το φτιάχνω συχνά αυτό το φαγάκι αν και εγώ δεν το τρώω αλλά αρέσει στους άντρες της οικογένειας,5 πιρουνάκια για τα φαγάκι λοιπόν!!!!


