linakaps
linakaps @cook_8468705
Υπέροχο- Πεντανόστιμο και πολύ ελαφρύ!!!!!\nότι πρέπει για το καλοκαίρι!
Ναυσικά
Ναυσικά @nafsika
Νόστιμη και σχετικά μη μπελαλίδικη συνταγή, αφού δεν βράζεις την μπεσαμέλ. Εντούτοις, θεωρώ ότι η μπεσαμέλ έπρεπε να είναι πιο αφράτη: το βούτυρο είναι υπερβολικό (μου έβγαλε αρκετή λιπαρότητα), και θεωρώ ότι αν μειώναμε την ποσότητα του αλευριού, θα γινόταν πιο ανάλαφρη. Αν και η γεύση μου άρεσε, θα κάνω κάποιες αλλαγές την επόμενη φορά!
elinav
elinav @ElinaVou
Μας άρεσε πάρα πολύ το σουφλέ (και φαντάσου ότι εκτός από εμένα που είμαι παμφάγο ζωντανό, οι υπόλοιποι 3 στο σπίτι είναι από τους πλέον δύσκολους). Δεν μου φάνηκε καθόλου λιπαρό και η αναλογία των υλικών ήταν πολύ καλή (για τα δικά μου γούστα). Σε ευχαριστούμε για την συνταγή.
tzoulitsa
tzoulitsa @tzoulitsa
ευχαριστουμε,το έφτιαξα με διάφορα χόρτα και το εφαγαν ακόμα κι\'αυτοί που δεντα τρώνε ποτέ!
bonbon
bonbon @cook_8470448
Σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια, μια και είμαι καινούργια στην παρέα και δεν έβρισκα τον τρόπο για να σας απαντήσω.
bonbon
bonbon @cook_8470448
Εστω και καθυστερημένα,σας ευχαριστώ πολΰ!