Σχόλια για
Sun Tea

μικρή πίπη @cook_8450943
Η ζάχαρη δε μου κάνει, δοκίμασα με μέλι. Στην εκδοχή με δυόσμο μου ταίριαξε πολύ. Στην εκδοχή με βασιλικό θα προτιμούσα να μην υπήρχε το μέλι. Ένα 3ωρο τα άφησα στον ήλιο.Έκανα μικρές ποσότητες ίσα για δοκιμή οπότε δεν έμεινε για να πω εντυπώσεις επομένης ημέρας. Είναι μία γεύση που θα τη σερβίριζα άφοβα σε πολύ κόσμο με διαφορετικά γούστα. Αν ψάχνεις κάτι χωρίς αλκοόλ για πάρτυ, είναι πολύ καλή επιλογή. Σ\'ευχαριστούμε.
