
Sun Tea

Το ευεργετικό πράσινο τσάι, σε μια εντελώς καλοκαιρινή έκδοση, ελαφρύ, δροσιστικό, ευεργετικό!
Λίγα μυστικά ακόμα
Ελευθερες ρίζες, κατεχίνες, και ότι θέλετε!Χιντ, αγοράστε χύμα τσάι, είναι καλυτερης ποιοτητας απο αυτα σε σακουλάκια, θα το διαπιστώσετε όταν δείτε εκεινες τις μικρες μπαλιλτσες να γινονται οσο περνα η ωρα φυλλα. Το τσαι στα φακελλακια ειναι συνηθως τριμματα απο τσαι!Καλο ειναι να μη βαλετε ζαχαρη και αν θελει καποιος να προσθεσει ζαχαρη ή μελι.Θα ξαφνιαστειτε ποσο αρωματικο γινεται, ποσο πολυ πινεται και ποσο καλο σας κανει.ΥποσημειωσηΜπορει να χρησιμοποιηθει και ως σπλας μετα το ντους, για να ανακουφισει απο τον ηλιο, αν εχετε παει στη θαλασσα!Αν το κανετε πολυ δυνατο μπορειτε να το αραιωσετε οταν το σερβιρετε, με σοδα!!! Η απολυτη χλιδα.Μη το διατηρειτε στο ψυγειο για πανω απο 2 ημερες!
Sun Tea
Το ευεργετικό πράσινο τσάι, σε μια εντελώς καλοκαιρινή έκδοση, ελαφρύ, δροσιστικό, ευεργετικό!
Λίγα μυστικά ακόμα
Ελευθερες ρίζες, κατεχίνες, και ότι θέλετε!Χιντ, αγοράστε χύμα τσάι, είναι καλυτερης ποιοτητας απο αυτα σε σακουλάκια, θα το διαπιστώσετε όταν δείτε εκεινες τις μικρες μπαλιλτσες να γινονται οσο περνα η ωρα φυλλα. Το τσαι στα φακελλακια ειναι συνηθως τριμματα απο τσαι!Καλο ειναι να μη βαλετε ζαχαρη και αν θελει καποιος να προσθεσει ζαχαρη ή μελι.Θα ξαφνιαστειτε ποσο αρωματικο γινεται, ποσο πολυ πινεται και ποσο καλο σας κανει.ΥποσημειωσηΜπορει να χρησιμοποιηθει και ως σπλας μετα το ντους, για να ανακουφισει απο τον ηλιο, αν εχετε παει στη θαλασσα!Αν το κανετε πολυ δυνατο μπορειτε να το αραιωσετε οταν το σερβιρετε, με σοδα!!! Η απολυτη χλιδα.Μη το διατηρειτε στο ψυγειο για πανω απο 2 ημερες!
Οδηγίες μαγειρέματος
- 1
Βάζουμε το νεράκι στην φυάλη
- 2
Προσθέτουμε το τσαγάκι μας και αν θέλουμε τη ζάχαρη (απεταξάμην).
- 3
Το αφήνουμε στον ήλιο όσο θέλουμε (το λιγότερο 2 ώρες). οσο πιο πολύ σκουραίνει το χρώμα τόσο πιο πολύ δυνατό γίνεται. Μη το σκοτώσετε εντελώς (πανω απο 4-5 ωρες), οι τανίνες δεν είναι καλό πράγμα για την υγεία σας!
- 4
Οταν είναι έτοιμο, το σουρώνουμε, προσθέτουμε 1-2 φύλλα δυόσμο ή βασιλικό και το βάζουμε στο ψυγείο.
- 5
Σερβίρεται παγωμένο, ενίοτε με λεμόνι, ενίοτε στο μπαλκόνι!
Παρόμοιες συνταγές
Περισσότερες συνταγές


Σχόλια