Σχόλια για
Μπασμπούσα - Σάμαλι Αιγυπτιακό
anyouta @cook_8448798
Έβαλα μαστίχα αντί βανίλια και μοσχομύρισε η κουζίνα. Δεν μου ψήλωσε τόσο στη μέση όσο στα πλάγια του ταψιού όμως νομίζω θα φταίει το ότι το έβγαλα αμέσως από το φούρνο. Ήταν καλό όμως και θα το ξαναφτιάξω!
m54 @cook_8466400
εγω τη συνταγη αυτή την ειχα βρει σε ενα περιοδικό και την εχω φτιαξει πολλες φορες. Η δική μου εχει λιγοτερη ζαχαρη , παντως οντως ειναι πολυ ωραιο γλυκό και ελαφρύ . Το συνιστώ ανεπιφυλακτα.

elenikaram @cook_8481077
Ευχαριστω πολυ anyouta για τα πιρουνακια! Ειναι οντως πολυ νοστιμο και μοσχοβολαει! Εμενα παντως δεν μου εχει δημηουργηθει ποτε προβλημα στο φουσκωμα. Παντα φουσκωνε ομοιομορφα σε ολο το ταψι!

elenikaram @cook_8481077
m54 ευχαριστω πολυ για το σχολιο σου! Η ζαχαρη πολλες φορες παιζει στις συνταγες.
GEORGIA.S @cook_8482897
μπασμπουσα δεν την λες ειναι κατι σαν ραβανι,ο αντρας μου και μενα απο την Αιγυπτο ειναι το εκανα να τον εντυπωσιασω αλλα τζιφος,

elenikaram @cook_8481077
GEORGIA.S, Η μπασμπουσα τι ειναι στην ουσια ξερεις? Παρομοιο με το δικο μας σαμαλι....ευχαριστω πολυ για τα πιρουνακια σου πωντως, αλλα μην ξεχναμε οτι ο καθενας εχει τα γουστα του!

Γιάννα1957 @cook_8459583
Ελενακι μου.το μηλο κατω απο την μηλια πεφτει σχεδον παντα.Χρυσοχερα μου.

elenikaram @cook_8481077
Eυχαριστω πολυ για τα πιρουνακια σου μαμα!!!! Να τονισω επι της ευκαιριας οτι αυτη την συνταγη οι Αιγυπτιοι την θεορουν σαμαλι. Ετσι ακρινως ειναι το δικο τους σαμαλι, ασχετα αν εμας μας μοιαζει με ραβανι η με οτιδηποτε αλλο.
