Σχόλια για
Ψητές πιπεριές με σαλτσούλα

ggr @george
Πρόκειται για μία εξαιρετική γεύση. Και η προσθήκη σκόρδου δίνει ακόμη μία γευστική πινελιά. Για το κρεμμύδι δεν το είχα σκεφθεί / διαβάσει ποτέ. Καλό φαίνεται\r\n\r\nΘα πρότεινα, όμως, σε όσους διαβάζουν τη συνταγή να αποφύγουν το τύλιγμα στο αλουμινόχαρτο. Κατηγορείται για πολλά ώστε να επιμένει ο κόσμος να το χρησιμοποιεί και μάλιστα σε άμεση επαφή με τρόφιμα.\r\nΒάλτε τις πιπεριές σας σε μία χαρτοσακούλα (από εκείνες του μανάβη ή ακόμη καλύτερα αυτές που έχουν οι φούρνοι για τα κουλούρια / παξιμάδια και έτσι κλείστε την σε μία πλαστική του σουπερμάρκετ. Ούτε η απευθείας επαφή με το πλαστικό επιτρέπεται, ιδιαίτερα όταν πρόκειται για ζεστά, καυτά τρόφιμα. Σε λίγα λεπτά θα έχουν ιδρώσει και θα ξεφλουδίζονται εύκολα.\r\n\r\nΚαι κάτι ακόμη. Με το κόστος της κιλοβατώρας στα ύψη, τις επόμενες αυξήσεις προ των πυλών και την ανάγκη αλλαγής της περιβαλλοντικής συμπεριφοράς μας, το να κάψεις 40 λεπτά τον φούρνο στους 180 βαθμούς (συν τον χρόνο προθέρμανσής του) για 3 ... ΜΕΓΑΛΕΣ πιπεριές, είναι -πιστεύω- καταστροφικό.\r\n\r\nΚαι συγχωρήστε μου όλοι το απόλυτο των λόγων. Αλλά αναλογισθείτε, έχουμε παιδιά που θα πρέπει να τους αφήσουμε κάτι για να ζήσουν.\r\n
