Σχόλια για
Πιπερόπιτα Πελοποννησιακή

Nanna @nanna
Μόλις τη δοκίμασα! Είναι πολύ καλή!! Το μόνο πρόβλημα που είχα ήταν με το φούρνο. Εκτιμώ ότι αναφέρεσαι σε φούρνο με αέρα. Εγώ το έφησα σε φουρνάκι με αντιστάσεις και κάλυψα με αλουμινόχαρτο γιατί το είδα να αρπάζει. Πάντως είναι νοστιμότατη!!
Faganaki @cook_8475382
Αργησα λίγο να την κάνω,αλλά μ\'αρεσε πολύ!!!Ευχαριστούμε και συγχαρητήρια!!!

katerinaFGM @cook_8489630
δεν την εχω δοκιμασει αλλα τα δινω τα πιρουνακια μονο και μονο γιατι ειναι απο τον νομο μου!!!

