ggr
ggr @george
Πολύ νόστιμα
Το κύμινο τους πάει πολύ!
Αλέκα Μπ.
Αλέκα Μπ. @cook_8507556
Συγχαρητήρια. Δεν είχα μαγειρέψει ποτέ ρεβύθια γιατί δεν τα συμπαθούσα καθόλου, είχα να τα φάω από παιδί. Υπέκυψα στις παρακλήσεις του άντρα μου που τα λατρεύει! Λοιπόν, έγλυψα το πιάτο μου κι εγώ και ο γιος μας, που γκρίνιαζε όταν άκουσε ότι έχουμε ρεβύθια σήμερα... Μόνο που χρειάστηκε παραπάνω χρόνος για να ψηθούν σωστά, αλλά αυτό υποθέτω έχει να κάνει με τον φούρνο μου και όχι με τη συνταγή...