
Σχόλια για
Νηστίσιμο παστίτσιο

Παολα @paola7
Καταρχάς είσαι κατατοπιστικοτατη.
Έπειτα μου έκανε εντύπωση που έβαλες στον πάτο του ταψιού μπεσαμέλ κ γέμιση από μανιτάρια.
Το κάνεις κ με το κλασικό παστίτσιο;
Μου άρεσε σαν ιδέα κ προφανώς κάπου χαρίζει έτσι;
Έπειτα μου έκανε εντύπωση που έβαλες στον πάτο του ταψιού μπεσαμέλ κ γέμιση από μανιτάρια.
Το κάνεις κ με το κλασικό παστίτσιο;
Μου άρεσε σαν ιδέα κ προφανώς κάπου χαρίζει έτσι;

🔹Hakouna🫧Matata 🔹🧊🫧☄️🔷💠 @Anastasia911
@paola7 ευχαριστώ πολύ 😊 το κάνω κ στο κλασσικό,έτσι το έχω συνηθίσει ,μου φαίνεται ότι είναι πιο ζουμερο κ πιο εύγευστο,δε ξέρω μπορεί να είναι κ ιδέα μου🤭

