Νηστίσιμο παστίτσιο

#vegan #νηστεία #χωρίςκιμά #μανιτάρια τα μανιτάρια δεν τα πλένουμε απλά σκουπίζουμε με ένα πανί
Νηστίσιμο παστίτσιο
#vegan #νηστεία #χωρίςκιμά #μανιτάρια τα μανιτάρια δεν τα πλένουμε απλά σκουπίζουμε με ένα πανί
Οδηγίες μαγειρέματος
- 1
Κόβουμε τα μανιτάρια το κρεμμύδι και σκόρδα και τα τρίβουμε στο μούλτι όχι όμως να λιώσουν.
- 2
Β;ζούμε στο γουόκ λίγο ελαιόλαδο και προσθέτουμε τα μανιτάρια κρεμμύδια σκόρδα να σοταριστούν ελαφρώς.
- 3
Σβήνουμε με το κρασί,προσθέτουμε τα υλικά για τη σάλτσα και νερό μέχρι να σκεπαστούν και ανακατεύουμε.
- 4
Χαμηλώνουμε το μάτι και μόλις πιουν τα ζουμιά τους το σβήνουμε και αφαιρούμε από τη φωτιά.
- 5
Βράζουμε τα μακαρόνια σύμφωνα με τις οδηγίες και σουρώνουμε.
- 6
Ετοιμάζουμε σε ένα σκεύος δύο λίτρα ζεστό νερό και προσθέτουμε τον κύβο και τον λιώνουμε.
- 7
Σε μια κατσαρόλα βάζουμε το ελαιόλαδο η το βιτάμ και ρίχνουμε το αλεύρι να καβουρδιστεί ελαχιστα.
- 8
Με μια κουτάλα προσθέτουμε λίγο λίγο το ζωμό και ανακατεύουμε συνεχώς με τον αυγοδάρτη σε αναμενη φωτιά, μέχρι να πήξει η μπεσαμέλ μας,τέλος προσθέτουμε αλάτι και μοσχοκάρυδο.
- 9
Λαδώνω το ταψί και ρίχνω 4 κουταλιές μπεσαμέλ και 4 μανιταριών και ανακατεύω να πάει παντού στο ταψί.
- 10
Στρώνω τα μακαρόνια, από πάνω τον κιμά και από πάνω μπεσαμέλ.
- 11
Ψήνω στις αντιστάσεις, σε προθερμασμένο φούρνο για 25 με 30 λεπτά μέχρι να ροδίσει από πάνω.
Λέξεις-κλειδιά
Παρόμοιες συνταγές
Περισσότερες συνταγές











Σχόλια (4)
Έπειτα μου έκανε εντύπωση που έβαλες στον πάτο του ταψιού μπεσαμέλ κ γέμιση από μανιτάρια.
Το κάνεις κ με το κλασικό παστίτσιο;
Μου άρεσε σαν ιδέα κ προφανώς κάπου χαρίζει έτσι;