angelaSTR
angelaSTR @cook_8486160
θα δοκιμασω την συνταγη σου γιατι με εντυπωσιασε το ¨\"επιτελους\".!!!\nομως αν μπορεις πες μου τι βουτυρο χρησιμοποιουμε?\nθα επανελθω μετα το ψησιμο την μεγ.εβδομαδα!\n
aggelika42
aggelika42 @cook_8462668
επειδή ψάχνω να βρώ μια συνταγή για τσουρέκι ΄καιρό θα την δοκιμάσω και εύχομε καλό πάσχα
zoitheodos
zoitheodos @cook_8478347
Πολύ καλή, ήταν η πρώτη φορά που έκανα τσουρέκια και μου άρεσαν πολύ, μου πήρε λίγο παραπάνω αλεύρι βέβαια. Αυτά που έβαλα και γέμιση νουτελα έγιναν κόλαση!!
aggelika42
aggelika42 @cook_8462668
θα ήθελα να ρωτήσω και τα 3 φακελακια μαγιά βάζουμε ?
matakia27
matakia27 @cook_8492646
Φιλη Νασια η συνταγη σου ειναι εκπληκτικη!!!πρωτη φορα δοκιμασα να κανω τσουρεκια και η συνταγη μπηκε στις αγαπημενες μου...πιο αφρατα και πιο νοστιμα απ οσα εχω δοκιμασει ως τωρα!κι εμενα πηρε λιγο αλευρι παραπανω βεβαια εκανα 2πλη δοση και ηταν 5 λεπτα νωριτερα ετοιμα(μαλλον εχει να κανει με την κουζινα)ευχαριστω για την συνταγη περιμενω κι αλλες το ιδιο νοστιμες!!!
nasiaser
nasiaser @cook_8449149
angelaSTR το βούτυρο που χρησιμοποιώ ήταν ότι εχω στο ψυγείο! Συνήθως βάζω 150 γρ βιταμ και 50 γρ φρέσκο.


angelika44 ναι βάζουμε και τα 3 φακελάκια μαγιά. Ευχαριστώ για τα πηρουνάκια!
makaronas
makaronas @cook_8449743
Συγχαρητήρια Nasiaser από τις καλύτερες συνταγές που έχω δοκιμάσει!!! Και εύκολη και γρήγορη και πεντανόστιμη...
velmatina
velmatina @cook_8475517
Μια χαζή ερώτηση.. Γιατί εμαγιέ ή μεταλλικό;; Μια απλή πλαστική λεκάνη θα το κάνει χάλια;; Δεν έχω άλλη!!!
giotaath
giotaath @cook_8472654
Από τις ωραιότερες συνταγές, λόγω κυρίως τεχνικής! Να συμπληρώσω τη μικρή μου εμπειρία που λέει ότι όταν μαζεύεις τη ζύμη, αν την τεντώνεις ψηλοκρεμαστά, το τσουρέκι \"κορδώνει\" και αποκτά τις περίφημες \"κλωστές\" που έχουν αυτά που αγοράζουμε στα ζαχαροπλαστεία. \nΚαλή Ανάσταση σε όλους!
velmatina
velmatina @cook_8475517
Το έφτιαξα με φρέσκια μαγιά και με αλεύρι Robin Hood και έγινε καταπληκτικό! Επίσης δεν είχα μαστίχα και έριξα λίγο λικέρ μαστίχας που είχα φτιάξει! Το ανακάτεμα το έκανα με το χέρι γιατί με το κουτάλι κουράστηκα!!! Βγήκε τέλειο πάντως!!! Το έχουμε τσακίσει!! Σ\'ευχαριστώ για την υπέροχη και εύκολη συνταγή!!! :)
nasiaser
nasiaser @cook_8449149
velmatina συστήνω εμαγιέ ή μεταλλική λεκάνη ώστε να διατηρείται ζεστή και να κρατά και τη ζύμη ζεστή. Φοβάμαι (από πρότερη κακή πείρα) ότι οι πλαστικές λεκάνες λόγω του ότι είναι κακοί αγωγοί της θερμότητας δεν αφήνουν τη ζύμη να ζεσταθεί (οπότε κλαίμε τα υλικά μας)
sma
sma @cook_8457093
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ !!!!\r\nόταν λες ότι ανάβουμε το φούρνο στους 50 βαθμούς. φαντάζομαι ότι μετά τον σβήνουμε πριν να βάλουμε τα δοχεία μέσα ή όχι.
nasiaser
nasiaser @cook_8449149
Ο φουρνος παραμένει στους 50 μέχρι και να βγάλουμε τα φουσκωμένα τσουρέκια για να τους βάλουμε αυγό-αμύγδαλο. Μετά τον ανάβουμε στους 180-200 για να τα ψήσουμε.
Μάρκ
Μάρκ @cook_8492927
Διαβάζοντας τα σχόλια σας θα δοκιμάσω τη συνταγή, γιατί συνήθως η δική μου δε μου βγαίνει σε κορδονάκια. Ένας τρόπος για να φουσκώσει η ζύμη είναι να την τοποθετήσετε μέσα στο αυτοκίνητο το οποίο έχετε ήδη τοποθετήσει στο ήλιο.
renata4010
renata4010 @cook_8462691
ψάχνοντας για συνταγή για τσουρέκια διάβασα φέτος και αυτή. δεν έχω καταλάβει, με τις συγκεκριμένες οδηγίες το τσουρέκι θα γίνει με κορδόνια όπως αυτά των ζαχαροπλαστείων? ή πρέπει να κάνω κάτι συγκεκριμένο στο ζύμωμα? ευχαριστώ πολύ!
annnone
annnone @cook_8463387
Τέλεια η συνταγή σου , ευχαριστούμε πολύ, μόλις τη δοκίμασα με μεγάλη επιτυχία!!!
Αν στα μισά υλικά προσθέσεις, όταν σχηματοποιείς το τσουρέκι : 150 γρ κοβερτούρα 100γρ βούτυρο (μικροκύματα 2΄) και μετά 50γρ ζάχαρη 30γρ κακάο 2κ,σ. καρύδια ή φουντούκια , έχεις δύο υπέροχα γεμιστά τσουρέκια (γέμιση από Άκη Πετρετζίκη του οποίου το τσουρέκι δεν ήταν τόσο εύκολο , όσο το δικό σου). Και πάλι συγχαρητήρια για το τέλειο αποτέλεσμα και τις λεπτομερείς οδηγίες!!!
Αγαύη
Αγαύη @cook_25282
Τι σημαίνει 13γρ πρωτεινη/ 100γρ αλεύρι?
Αγαύη
Αγαύη @cook_25282
Σειρά μου να πω κι εγώ \"επιτέλους\". Χρόνια παλεύω και τώρα, έγινε το θαύμα! Συγχαρητήρια!!!
dm
dm @cook_8509031
Τη δοκίμασα χθες και δεν έχω λόγια... Απίστευτα αφράτο και νόστιμο!
Χρησιμοποίησα το αλεύρι για τσουρέκι των Μύλων Αγίου Γεωργίου.
Μια παρατήρηση μόνο: Το τσουρέκι χάνει το σχήμα του γιατί φουσκώνει πολύ. Ενώ το κάνω κοτσίδα, γίνεται σαν φρατζόλα. Μήπως υπάρχει λύση γι' αυτό;
nasiaser
nasiaser @cook_8449149
Ίσως αν βάλεις λίγο περισσότερο αλεύρι, ή δεν το αφήσεις να φουσκώσει τόσο.
arhontoula
arhontoula @cook_8465542
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!ΜΙΑ ΣΥΝΤΑΓΗ ΠΟΥ ΑΝ ΤΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΓΡΑΜΜΑ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ!!!ΟΛΑ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ.ΔΕΝ ΤΑ ΔΟΚΙΜΑΣΑ ΑΚΟΜΑ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΚΑΙ ΜΥΡΩΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ!ΜΠΡΑΒΟ!!!
ΣΜΑΡΑΓΔΑ Μ.
ΣΜΑΡΑΓΔΑ Μ. @cook_8482076
Μπερδεύτηκα με τις οδηγίες. Μετά από 20 λεπτά ποιο από τα 2 μπολ βγάζουμε; ;;;; και ποια μαγιά βάζουμε αφού την έχουμε βάλει νωριτερα σε αλλο μπολ στο φούρνο
amande
amande @cook_8495536
βγάζεις τη λεκάνη (αυτή του 2ου βήματος με τη ζάχαρη, τα αυγά, το γάλα, το βούτυρο, τα αρώματα) και ρίχνεις το χυλό που έχεις δημιουργήσει στο άλλο μπωλ (δλδ το βγάζεις και αυτό απο το φούρνο) και προσθέτεις το αλεύρι όπως αναφέρει στο βήμα 6, ελπίζω να σε βοήθησα (και να το έχω καταλάβει κι εγώ καλά και να μη σε πάρω στο λαιμό μου)
Sitronella
Sitronella @Sitronella
Αφού δεν διευκρινίζει η συνταγή κάτι, εννοεί το κανονικό βούτυρο (πλάκα, όχι μαλακό)
Doretta6
Doretta6 @cook_8523231
Πάααααρα πολύ καλή συνταγή! Απίθανα τσουρέκια!!! Έβαλα τη ζύμη για λίγο στο μίξερ (γάντζο) και έγιναν τέλεια, με ίνες, νόστιμα και αφράτα. Καλό Πάσχα σε όλους, και του χρόνου με την ίδια επιτυχία.
eirini_ch
eirini_ch @cook_8484723
ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ ΣΥΝΤΑΓΗ. ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ. ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΕΚΑΝΑ ΤΣΟΥΡΕΚΙΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΤΡΕΛΑΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΜΟΥ ΖΗΤΟΥΣΑΝ ΤΗ ΣΥΝΤΑΓΗ. ΤΟ ΣΚ ΘΑ ΚΑΝΩ ΠΑΛΙ ΚΑΘΩΣ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΗΔΗ!
Chrisi.tr
Chrisi.tr @cook_8525328
Παρα πολη καλη η συνταγη. Κι εγω εβαλα λιγο αλευρακι παραπανω. Μου εκανε μεγαλη εντύπωση ποσο αφρατα και φουσκωτα εγιναν. Μπραβο 5+5 πιρουνακια.
ΔΕΣΠΟΙΝΑ
ΔΕΣΠΟΙΝΑ @cook_9408134
Κανω τη συνταγη εδω και χρονια, πολυ αφράτα , κολλάει λιγο η ζύμη και φοβάμαι να βάλω περισσότερο αλεύρι. Αποτέλεσμα ειναι να ζορίζομαι να κανω τις πλεξουδες. Βεβαια τα καταφέρνω, γιατι το αποτέλεσμα ειναι τελειο