
Σχόλια για
Μιλφέιγ με κρέμα χαλβά

cmoustaka @cook_8462493
Φαίνεται τόσο πρωτότυπη, η γεύση του χαλβά είναι ιδιαίτερα έντονη; Ή την καλύπτουν η σαντυγή και τα υπόλοιπα;

vasiliki ver @cook_8476293
cmoustaka οχι δεν είναι έντονη η γεύση,μπορούμε να προσθέσουμε 200 γρ.κουβερτούρα λιωμένη στο κρέμα χαλβά-σαντιγύ να \"σπάσει\"λίγο η γεύση του αν ΔΕΝ μας αρέσει ο χαλβάς.\nΓίνεται πολύ καλό πάντως και ασυνήθιστο!\nΑν το φτιάξεις περιμένω το σχόλιο σου:-)
