
Σχόλια για
Σουτζουκάκια πολίτικα
virgi @cook_8489633
Επειδή αποφεύγω το τηγάνι πρόσθεσα 4κ.σ.ελαιόλαδο και 1 αυγό στο μίγμα του κιμά.Έπειτα τα έψησα στο φούρνο για μισή ώρα περίπου και για άλλη μισή ώρα μέσα στην υπέροχη αυτή σάλτσα.Μπράβο πολύ καλή συνταγή!!!

popi120120 @cook_8483824
σας ευχαριστω πολυ για τα σχολια σας!!! virgi θα το δοκιμασω κι εγω ετσι γιατι κι εγω προτιμω το φουρνο απο το τηγανι!!:)

lixoudad @cook_8513675
υπεροχα συμπληρωσα μονο λιγη κανελα στην σαλτσα και εγιναν καταπληκτικα

Εφιάλτης.στην.Κουζίνα @cook_8520375
Υπέροχη και εύκολη συνταγή! Συγχαρητήρια! Επειδή επέλεξα να βάλω τη συσκευασία ντομάτας (για να δέσει πιο γρήγορα η σάλτσα) πρόσθεσα και 2 κ.γ. πελτέ και για άρωμα λίγη κανέλα και γλυκιά πάπρικα σε σκόνη.


