
Σχόλια για
Νηστίσιμα ταρτάκια με σοκολάτα!

tahitian @artist_ea
Αχ τι μας κανεις τώρα βρε Λυδία!!! Τι να την κάνω την αφιέρωση-που ευχαριστώ πολυ δηλαδή και για τη σκέψη 🤗🙏Μιά μπουκίτσα να μπορουσα να χα✨🍫Καλοφάγωτα 😋😋

Ζου Ειρηνη @Zou_irini
Ωωωωω ωραία ιδέα!!!!! Θα τα φτιάξω σίγουρα και άμεσα γιατί φαίνονται πεντανόστιμα 👍👍👍

Lydia Chrys @Lydia
Κ ότι μπήκα να σου πω ευχαριστώ @Zou_irini για την έμπνευση!!
(διορθώθηκε)

Ζου Ειρηνη @Zou_irini
@Lydia ο ένας εμπνέεται από τον άλλο με σε αυτή την κοινότητα και τα αποτελέσματα είναι νόστιμα και εντυπωσιακά 😉😉😉🥰🥰🥰

Lydia Chrys @Lydia
@artist_ea Αριστέα έλα, πανεύκολα είναι, περιμένω νέα αν τα δοκιμάσεις!!

tahitian @artist_ea
@Lydia Το βλέπω, ωστόσο έχω και το φραουλενιο κέικ σου που μου κλείνει το μάτι 🍓🍰😉

Lydia Chrys @Lydia
@artist_ea για σένα δουλεύω βρε 😏 έχω να ανεβάσω κι ένα σοκολατένιο κέικ😉😀

Areti 🍬 @Areti
Υπέροχα πραγματικά Λυδία!!!! Θα είναι το επόμενο νηστίσιμο γλυκό που θα κάνω! Σ'ευχαριστώ πολύ για την αφιέρωση 🥰🥰🥰🥰🥰

nasia @nasia
@Lydia φαινονται τέλειααααα!!! Εε ναι πρεπει να το καταφέρω και να ερθωωωωω 🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤


