
Σχόλια για
Μανιτάρια πανέ 🍄

Areti 🍬 @Areti
@ANNA Ναι, ακριβώς. Νομίζω πως έτσι,θα τα έτρωγε και κάποιος που δεν τρώει μανιτάρια. Σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια 😊

tahitian @artist_ea
Εχω φτιαξει πλευρωτους πανέ και γίνονται όντως εξαιρετικη λιχουδιά. Τώρα που μου το θυμισες, καλα θα κανω να τα επαναλάβω😋🍄
(διορθώθηκε)



