Anastasia Anastasia
Anastasia Anastasia @anastasia_anastasia
Yummy yummy!! Μου έδωσες ιδέα, γιατί όχι και ένα φουντουκάκι μέσα ή σταφίδες...; Κομματάκια φρούτων, αποξηραμένα ή και φρέσκα; Σ' ευχαριστούμε!!
Στεργίου Χρυσάνθη
Στεργίου Χρυσάνθη @cook_10086378
Ότι σου αρέσει! Εμένα δεν χωράει στις θήκες που έχω οπότε αν δεν έχεις θήκες σιλικόνης για σοκολατάκια έχε αυτήν την ιδέα όταν πας να διαλέξεις! Καλή επιτυχία!