
Σχόλια για
Τούρτα με παντεσπάνι κέικ Nutella

SOFITSA @cook_8453500
Το παντεσπανι στη φωτογραφία μοιάζει σιροπιασμενο. Είναι ή απλά έτσι φαίνεται; Επίσης στη γέμιση βάζεις όλη τη λευκή μους και τη μισή σοκολατένια; Δεν είναι άνισα "γεμισμένη" έτσι αφού πρόκειται για ίδιες ποσότητες;

I❤to Cook by Rania @ourania1976
Έχεις δίκιο. Έχω ραντίσει τα παντεσπάνια με λίγο λικέρ αλλά δεν το αναφέρω στην συνταγή γιατί κάποιοι δεν το προτιμούν. Μπορώ όμως να το συμπληρώσω στις οδηγίες. Όσο για τις μους χρησιμοποιείς στο εσωτερικό είτε εναλλάξ λευκή με σοκολατένια μους ή μόνο λευκή ή μόνο σοκολάτα. Εξωτερικά επίσης στολίζεις με όποια από τις δύο θές αρα μοιράζεις ανάλογα τις ποσότητες που επιθυμείς. Ελπίζω να σε βοήθησα
