
Σχόλια για
Μεθυσμένα

femcook @femcook
Τέλεια... Αυτά τα μεθυσμένα γνωρίζω κι εγω... Τα έφτιαχνε η θεία μου.. Είναι υπέροχα, ειδικά με λουκούμι τριαντάφυλλο.. Μπράβο για την συνταγή.. Καλό Πάσχα!!

Fatima Noor Ahmad @cook_16518433
Γινεται να μη βαλω ρετσιν? Δεν πινω ουτε χρησιμοποιω αλκοολ
vasous haz @1adiaforos33
Νομίζω πως όχι ούτε εγώ πίνω αλλά τόσο λίγο νομίζω δεν κάνει τίποτα...

Fatima Noor Ahmad @cook_16518433
Ναι αλλα εγω δεν μπορώ να χρησιμοποιησω καθολου αλκοολ λογω θρησκειας... λες α τι παραλειψω να βγει ωραία η συνταγη?

Βασίλω @vasilomitor
Φαίνεται τέλεια η συνταγή σου , ξυπνάει πολλές αναμνήσεις .Μπορούμε να αντικαταστήσουμε την ρετσίνα με κάτι άλλο ; π.χ κονιάκ ;η ούζο ; Ευχαριστώ πολύ !
vasous haz @1adiaforos33
Μόλις ρώτησα την μητέρα μου. Εάν παραλειψουμε το αλκοόλ να το πω κάπως έτσι... Δεν θα είναι μεθυσμενα... Δεν παίρνω το ρίσκο να σου πω να δοκιμάσεις χωρίς γτ είναι κρίμα τόσα υλικά... Ελπίζω να βοήθησα
