Σχόλια για

Παγωτό βανίλια

Maria Gasparaki
Maria Gasparaki @MaryGas
Επιτέλους, συνταγή για κανονικό παγωτό. Σ ευχαριστώ, θα το φτιάξω προσεχώς.
Areti 🍬
Areti 🍬 @Areti
@MaryGas Είδες; Το είχαμε ξεχάσει το κανονικό παγωτό. Νομίζω πως είναι πιο υγιεινό από το πιο εύκολο που κάνουμε για να γλυτώσουμε χρόνο. Να το φτιάξεις ,βγαίνει πολύ ωραίο! Σ'ευχαριστώ!
(διορθώθηκε)