Παγωτό βανίλια

Άλλη γεύση!!! Με βανίλια υποβρύχιο μέσα. Είναι το κλασικό παγωτό με το φρέσκο γάλα και τα αυγά. Γίνεται και με παγωτομηχανή για πιο γρήγορα, αν κι εγώ δεν την χρησιμοποιώ πια και το έκανα χωρίς. Έχει μαλακή υφή, εύκολη στο σερβίρισμα. Μου είχαν περισσέψει κρόκοι από αυγά από κότες σπιτικές και ήθελα να φτιάξω γλυκό θρεπτικό. Νομίζω πως βρήκα το καλύτερο!
Παγωτό βανίλια
Άλλη γεύση!!! Με βανίλια υποβρύχιο μέσα. Είναι το κλασικό παγωτό με το φρέσκο γάλα και τα αυγά. Γίνεται και με παγωτομηχανή για πιο γρήγορα, αν κι εγώ δεν την χρησιμοποιώ πια και το έκανα χωρίς. Έχει μαλακή υφή, εύκολη στο σερβίρισμα. Μου είχαν περισσέψει κρόκοι από αυγά από κότες σπιτικές και ήθελα να φτιάξω γλυκό θρεπτικό. Νομίζω πως βρήκα το καλύτερο!
Οδηγίες μαγειρέματος
- 1
Σ' ένα μπολ χτυπάμε τους κρόκους με την ζάχαρη με έναν αυγοδάρτη. Ταυτόχρονα ζεσταίνουμε το γάλα σε μέτρια φωτιά σε μια κατσαρόλα με τις βανίλιες.
- 2
Μόλις ζεσταθεί καλά το γάλα και πριν βράσει, με μια κουτάλα ρίχνουμε στα αυγά λίγο λίγο ανακατεύοντας συνεχώς. Όταν το ρίξουμε σχεδόν όλο, μεταφέρουμε το μείγμα στην κατσαρόλα και ανακατεύοντας, περιμένουμε να πήξει ελαφρά. Προσθέτουμε την βανίλια υποβρύχιο και την κρέμα γάλακτος. Ανακατεύουμε καλά να διαλυθεί η βανίλια.
- 3
Μεταφέρουμε σε άλλο σκεύος και το αφήνουμε να κρυώσει καλά. Μετά στο ψυγείο για ένα βράδυ ιδανικά.
- 4
Βάζουμε την κρέμα στην κατάψυξη. Κάθε μίαμιση ώρα περίπου, την βγάζουμε και ανακατεύουμε καλά με σύρμα ή μίξερ χειρός ή ραβδομπλέντερ. Ξεκολλάμε από τα τοιχώματα το παγωτό που έχει αρχίσει να παγώνει και το ανακατεύουμε. Αυτό το κάνουμε τρεις φορές. Μετά, το αφήνουμε στην ησυχία του να παγώσει. Γίνεται υπέροχο!
Λέξεις-κλειδιά
Παρόμοιες συνταγές
Περισσότερες συνταγές




Σχόλια (2)