Amalia Constantinou
Amalia Constantinou @Amalia77
Θα το φτιαξω αυτή την εβδομάδα και θα σου πω τα σχόλια από τον πιο δύσκολο κριτή μου... τον σύζυγο!!
anthoula
anthoula @anthoula
Το έφτιαξα κ αυτό που παρατήρησα είναι ότι περίσσεψε αρκετή κρέμα. Μήπως θέλει την μισή ποσότητα;
Elenaaaki
Elenaaaki @helen
Anthoula η αλήθεια είναι πως όχι. Μήπως έβαλες πολύ μικρή δόση σε κάθε στρώση; ή μήπως χρησιμοποιήσες πολύ μικρή φόρμα; Πιστεύω πως το πρώτο πρέπει να έγινε..
anthoula
anthoula @anthoula
Από της φωτογραφίας σας που βλέπω ίδια διάσταση φόρμας χρησιμοποιήσαμε. Η δόση ήταν αρκετή που χρησιμοποίησα σε κάθε στρώση. Εάν έβαζα παραπάνω θα είχαμε απώλειες από τα πλαϊνά.
Elenaaaki
Elenaaaki @helen
Τότε αν έβαλες την ιδια ποσότητα σε κάθε στρώση όπως εγω δε θα έπρεπε! Αυτή είναι η σωστή δοσολογία!