Παγωτό κορμός Pino Pinguino

Η αρχική ιδέα βασίστηκε στη συνταγή που είχε ανεβάσει η tahitian για παγωτό-κορμό αλλά επειδή ήθελα να φτιάξω κάτι που να θυμίζει το παγωτό Pino Pinguino που φτιάχνεται με πραλίνα φουντουκιού, άλλαξα το γλάσο...Ένα θα σας πω,το έβγαλα μετά από τραπέζι σε φίλους μαζί με μια από τις πιο γνωστές σοκολατίνες διάσημου ζαχαροπλαστείου και όλοι επέλεξαν το δικό μου γλυκό..εννοείται ότι καταχάρηκα για αυτό!😇 Φτιάξτε το κι εσείς λοιπόν και ετοιμαστείτε για αποθέωση!
Παγωτό κορμός Pino Pinguino
Η αρχική ιδέα βασίστηκε στη συνταγή που είχε ανεβάσει η tahitian για παγωτό-κορμό αλλά επειδή ήθελα να φτιάξω κάτι που να θυμίζει το παγωτό Pino Pinguino που φτιάχνεται με πραλίνα φουντουκιού, άλλαξα το γλάσο...Ένα θα σας πω,το έβγαλα μετά από τραπέζι σε φίλους μαζί με μια από τις πιο γνωστές σοκολατίνες διάσημου ζαχαροπλαστείου και όλοι επέλεξαν το δικό μου γλυκό..εννοείται ότι καταχάρηκα για αυτό!😇 Φτιάξτε το κι εσείς λοιπόν και ετοιμαστείτε για αποθέωση!
Οδηγίες μαγειρέματος
- 1
Παίρνω μια μακρόστενη φόρμα του κέικ και απλώνουμε μεμβράνη καλά στη βάση και στα τοιχώματα να εξέχει αρκετά από πάνω για να ξεφορμάρουμε μετά εύκολα.
- 2
Ζεσταίνω σε χαμηλή φωτιά το ζαχαρούχο και το φρέσκο γάλα και όταν ενωθούν προσθέτω σουρώνοντας τους κρόκους. Ανακατεύω συνεχώς για να μη μου αρπάξει.
- 3
Μόλις πήξει και γίνει μια ωραία κρέμα (εμένα μου πήρε 8 λεπτά περίπου αλλά εσείς δείτε με την εστία σας) κατεβάζω από τη φωτιά. Βάζω σε μεγάλο μπολ και αφήνω να κρυώσει.
- 4
Έχω βάλει από προηγουμένως μια λεκάνη στο ψυγείο για να είμαι σίγουρη ότι θα αφρατέψει καλά και γρήγορα η κρέμα γάλακτος. Την βγάζω λοιπόν από το ψυγείο και κτυπώ με το μίξερ την κρέμα γάλακτος (την οποία επίσης έχω στο ψυγείο) μέχρι να γίνει σαντιγύ.
- 5
Ενσωματώνω απαλά και σταδιακά με μια σπάτουλα τη σαντιγί στο μίγμα με τα γάλατα και τους κρόκους. Χρειάζονται απαλές κινήσεις από κάτω προς τα πάνω για να μη μου ξεφουσκώσει η σαντιγί.
- 6
Ρίχνω το 1/3 του μίγματος στη φόρμα με μια κουτάλα.
- 7
Προσθέτω από πάνω τις kit kat ολόκληρες και αναποδογυρισμένες και φτιάχνω μια στρώση. Επαναλαμβάνω μια στρώση παγωτό,ακόμα μια με kit kat και τελειώνω με παγωτό.Βάζω στην κατάψυξη.
- 8
Όταν παγώσει βγάζω από την κατάψυξη και αναποδογυρίζω σε πιατέλα. Ζεσταίνω σε μπεν μαρί τη νουτέλα για να ρευστοποιηθεί και να απλώνεται εύκολα. Απλώνω από πάνω και τέλος διακοσμώ με κομματάκια kit kat ή όπως αλλιώς θέλω.
- 9
Σερβίρω και φουσκώνω από ικανοποίηση που έφτιαξα ένα υπέροχο παγωτό! 😀
- 10
5 άτομα και άφησαν αυτό!!
Λέξεις-κλειδιά
Παρόμοιες συνταγές
Περισσότερες συνταγές

















Σχόλια (9)