
Alice Ntzoura @cook_18856691
Χωρίς αυγό, θα μπορούσα να τα ψήσω στο φούρνο; Δεν τρώω τηγανητά και ψάχνω μια υγιεινή συνταγή για μπιφτέκια σόγιας. Μπορώ πιστεύεις να τα ψήσω στο φούρνο ή θα μου διαλυθούν;

Χρυσή @Chryssi
Φυσικά και μπορείς, άλλωστε η αρχική συνταγή είναι χωρίς αυγό. Οι νιφάδες βρώμης "δένουν " το μείγμα, γι αυτό να το αφήσεις για 30' στο ψυγείο πριν πλασεις τα μπιφτεκια. ❤👩🍳

olympia2910 @olympia2910
Δεν πρόλαβα να τα βγάλω φωτο Γτ φαγωθηκαν άμεσα..τα πιο ωραία μπιφτέκια π έχω δοκιμασει/φτιάξει και πιστέψτε με Έχω φτιάξει πολλά.. Το αγόρι μου που δεν είναι βιγκαν τα τσάκισε! Την επόμενη θα ανεβάσω φωτο

Χρυσή @Chryssi
Πόσο χαίρομαι που σας άρεσαν!!! Σε ευχαριστώ για το μήνυμα σου και περιμένω να ανεβάσεις φωτογραφία!!!❤️👩🍳

maria ioz @cook_29682196
Νόστιμα πολύ, αλλά δεν μπορούσα να τα πλασω. Στο τέλος έριξα λίγο αλεύρι μέσα στο μίγμα, αλλά και πάλι δεν στέκονταν ακριβώς. Τι προτείνετε;

Χρυσή @Chryssi
@cook_29682196 Καλησπέρα Μαρία.
Σε ευχαριστώ για το σχόλιο σου. Λυπάμαι που σε δυσκόλεψαν στο πλάσιμο. Μπορείς να προσθέσεις ενεργοποιημένο ζελέ από μια κουταλιά σπόρων chia μαζί με τα υπόλοιπα υλικά. Πάντως συνήθως οι νιφάδες βρώμης απορροφούν τα υγρά και αποκτούν κολλώδη υφή που δένει το μείγμα. Εύχομαι να μην σε ταλαιπωρήσουν την επόμενη φορά που θα τα φτιάξεις 🌺👩🍳
Σε ευχαριστώ για το σχόλιο σου. Λυπάμαι που σε δυσκόλεψαν στο πλάσιμο. Μπορείς να προσθέσεις ενεργοποιημένο ζελέ από μια κουταλιά σπόρων chia μαζί με τα υπόλοιπα υλικά. Πάντως συνήθως οι νιφάδες βρώμης απορροφούν τα υγρά και αποκτούν κολλώδη υφή που δένει το μείγμα. Εύχομαι να μην σε ταλαιπωρήσουν την επόμενη φορά που θα τα φτιάξεις 🌺👩🍳

KAT L @coo_kat
Άκρως ενδιαφέρουσα συνταγή! Αν το μείγμα θέλει "ξεκούραση" στο ψυγείο, ή οτιδήποτε άλλο θεωρείται δεδομένο, καλό θα ήταν να επισημανθεί , για να μαθαίνουμε κ εμείς οι πρωτάρηδες.

Χρυσή @Chryssi
@coo_kat να 'σαι καλά ΚΑΤ! !! Η αλήθεια είναι ότι δεν είναι απαραίτητη η "ξεκούραση" στο ψυγείο, αν και το έχω κάνει όταν μια φορά τηγάνησα το 1/2 μείγμα και το υπόλοιπο την επόμενη!!🐞👩🍳

Galazio Oneiro @cook_37706204
Τρελαίνομαι.Φτιάχνω γύρο πίτα και ΄μου αρέσει περισσότερο από τον κλασικό γύρο με κρέας.

Vassilis Ereliadis @cook_111181458
Πολύ νόστιμα αλλά δεν έδεσαν ήθελαν περισσότερη φρυγανιά μάλλον.

Vassilis Ereliadis @cook_111181458
Δηλαδή αλεσα 10 φρυγανιές ελίτ και σίγουρα θα ήθελε 5-6 ακιλομα



