
Σχόλια για
Κουλουράκια με ταχίνι και μέλι
Xrisa Kas @cook_12034425
έβαλα μια κουταλιά και πικρισαν πάρα πολύ τα κουλουράκια. κρίμα τα υλικά τα πέταξα δεν τρωγοντουσαν.

Χατζηνικολάου Χρύσα @chrysachatz
Εννοείς ταχίνι;
Μήπως ήταν χαλασμένο;πρώτη φορά το ακούω.Τα έκανα άπειρες φορές,και πότε δεν πικρισαν.
Έβαλες μέλι;
Μήπως ήταν χαλασμένο;πρώτη φορά το ακούω.Τα έκανα άπειρες φορές,και πότε δεν πικρισαν.
Έβαλες μέλι;
Xrisa Kas @cook_12034425
Όχι γαρύφαλλο λέτε 1-2 κουταλιές γλυκού έβαλα μια και έγιναν χαλια

Χατζηνικολάου Χρύσα @chrysachatz
Ωχ συγγνώμη.
Λάθος τυπογραφικό.Ειβαι μισό κουταλάκι του γλυκού.
Τώρα θα το διορθώσω με γράμματα για να μην φαίνεται έτσι.
Και δυστυχώς δεν το ανέφερε κάνεις άλλος που έκανε τη συνταγή,και υπάρχει παρερμηνεία.
Τώρα το διορθώνω 🤢🤢
Λάθος τυπογραφικό.Ειβαι μισό κουταλάκι του γλυκού.
Τώρα θα το διορθώσω με γράμματα για να μην φαίνεται έτσι.
Και δυστυχώς δεν το ανέφερε κάνεις άλλος που έκανε τη συνταγή,και υπάρχει παρερμηνεία.
Τώρα το διορθώνω 🤢🤢
