Κουλουράκια με ταχίνι και μέλι

Αυτές τις μέρες θα ξεφύγουμε ,και θα φάμε πολύ.
Ευκαιρία λοιπόν να κάνετε αυτά τα κουλουράκια για τον πρωινό καφέ, ελαφριά,και χωρίς ζάχαρη.
Κουλουράκια με ταχίνι και μέλι
Αυτές τις μέρες θα ξεφύγουμε ,και θα φάμε πολύ.
Ευκαιρία λοιπόν να κάνετε αυτά τα κουλουράκια για τον πρωινό καφέ, ελαφριά,και χωρίς ζάχαρη.
Οδηγίες μαγειρέματος
- 1
Σ' ένα μεγάλο μπολ, ρίχνουμε το μέλι,τον χυμό,το ταχίνι,το ξύσμα,και τα μυρωδικά
- 2
Στο τέλος, ρίχνουμε το αλεύρι,και ζυμώνουμε.
- 3
Αφήνουμε μισή ώρα να ξεκουραστεί η ζύμη,και στη συνέχεια, πλάθουμε τα κουλουράκια.
- 4
Βουτάμε τα κουλουράκια σ' ένα μπολ με ελαιόλαδο,στη συνέχεια τυλίγουμε στο σουσάμι,και τα τοποθετούμε σε ταψί στρωμένο με λαδόκολλα.
- 5
Ψήνουμε στους 180 βαθμούς προθερμασμενο φούρνο,15_20 λεπτά.
- 6
ΥΓ. Μπορούμε να τυλίξουμε και σε ινδοκάρυδο ή τρούφα.Γίνονται το ίδιο νόστιμα.
- 7
Καλή επιτυχία 👍👍
Λέξεις-κλειδιά
Παρόμοιες συνταγές
Περισσότερες συνταγές



Σχόλια (4)