
Σχόλια για
Πίτσα από σπίτι 🍕 😄😋😜!!!

dcroula @Roula1505
Στην πίτσα δεν λέμε ποτέ όχι. Μας άρεσε πολύ. Μια απορία έχω.... δεν την αφήνεις να φουσκώσει καθόλου; Εγώ πάντως την αφήσα ένα μισάωρο να πάρει τα πάνω της κι εννοείται διπλή δόση με την πρώτη.

🌸Aggela Balabani🌸 @aggeliki_1982
Γειά σου!!!Πρώτα να σε ευχαριστήσω που δοκίμασες και τιμησες την συνταγουλα 😉.Η αλήθεια είναι ότι δεν την αφήνω να φουσκώσει,όμως εσύ πολύ σωστά έπραξες και την άφησες και φούσκωσε,είναι πιο σωστό!!!Χαίρομαι που σας άρεσε,η πίτσα είναι αδυναμία μεγάλη!!!Τα φιλιά μου και καλά μας μαγειρεματα!!!

