ouraniaxira
ouraniaxira @ourania10
Ένα υπέροχο φαγητό. Δεν το έχω φτιάξει, το έχω φάει όμως, από μια φίλη από την Κάλυμνο. Να είσαι καλά και καλές γιορτές 🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄
Manos G.
Manos G. @cook_8525449
Υπέροχο φαγητό πραγματικά. Ιδανικά το σκεύος να κλείνει όσο καλύτερα γίνεται. Παραδοσιακά σφράγιζαν το καπάκι με ζυμάρι!