Sofia Chatz
Sofia Chatz @so1234
Καλησπέρα γίνεται και στο τηγάνι η συγκεκριμένη συνταγή?
Takis Tsirtsonis
Takis Tsirtsonis @takis
Καλησπέρα και χρόνια πολλά! Όχι, η φριτάτα γίνεται στον φούρνο, σε ταψάκι για να αποκτήσει τη σωστή αφράτη υφή. Εκτός αυτού θα δυσκολευτείτε να γυρίσετε τόσο μεγάλη ομελέτα στο τηγάνι ώστε να ψηθεί κι από τις δύο πλευρές