
dcroula @Roula1505
Μ\'αρέσει πάρα πολύ, έτσι όπως το διαβάζω αλλά έχω μια απορία. Ποια είναι η κρέμα μπαλσάμικου; Μήπως εννοείς το ξίδι το μπαλσάμικο; Γιατί εγώ μόνο αυτό ξέρω.\n

beeeeeez @cook_8455861
είναι σως μπαλσάμικου,σαν το ξύδι αλλά σε πιο πηχτή μορφή...αυτή που έχω εγώ ονομάζετια \"crema di modena\" αλλά πρέπει να υπάρχουν και άλλα dressing με βάση το μπαλσάμικο...

dcroula @Roula1505
Πολύ νόστιμος μεζές και απλός στην παρασκευή του. Χρησιμοποίησα απλό μπαλσάμικο, μια χαρά ήταν η γεύση.
