Γρήγορο γλυκάκι!!
Νόστιμο και γρήγορο #μεπαιδια
Οδηγίες μαγειρέματος
- 1
Σε μια κατσαρόλα βάζουμε 600ml γάλα να ζεσταθεί. Σε ένα μπολ βάζουμε την κρέμα, ζαχαρη και 60ml γάλα και ανακατεύουμε καλά.
- 2
Μόλις ζεσταθεί το γάλα το αφαιρουμε από την Φωτιά και προσθέτουμε το μείγμα (κρέμα-ζάχαρη-γάλα). Ξανά βάζουμε στην φωτιά και ανακατεύουμε μέχρι να πήξει.
- 3
Σπάμε τα μπισκότα και τα τοποθετούμε σε μπολ.. Βάζουμε στην κρέμα λίγο ινδοκαρυδο και την τοποθετούμε στα μπολ... Τρίβουμε λίγο μπισκότο πάνω από κάθε κρέμα!!! Καλή όρεξη!!!
Παρόμοιες συνταγές
Περισσότερες συνταγές
https://cookpad.wasmer.app/gr/sintages/11676497




Σχόλια