
Εύκολο παγωτό με δύο υλικά

giota 75 @giota75
Πολύ εύκολο και γρήγορο παγωτό που μπορεί να γίνει και νηστίσιμο.Εγώ χρησιμοποιώ τις πραλίνες sissini που έχουν διάφορες γεύσεις όπως bueno,vegan κλπ.#2020
Εύκολο παγωτό με δύο υλικά
Πολύ εύκολο και γρήγορο παγωτό που μπορεί να γίνει και νηστίσιμο.Εγώ χρησιμοποιώ τις πραλίνες sissini που έχουν διάφορες γεύσεις όπως bueno,vegan κλπ.#2020
Οδηγίες μαγειρέματος
- 1
Χτυπάμε την κρέμα μέχρι να έχουμε μια ωραία σαντιγί.
- 2
Αφαιρούμε το καπάκι της πραλινας και το βάζουμε για λίγα λεπτά στο φούρνο μικροκυμάτων μέχρι να λιώσει.
- 3
Ρίχνουμε σιγά σιγά την πραλίνα ανακατεύοντας με το μίξερ να ενωθούν καλά τα υλικά.
- 4
Το βάζουμε σε ένα μπολ με καπάκι και το τοποθετούμε στην κατάψυξη για 6 ώρες.
Λέξεις-κλειδιά
Παρόμοιες συνταγές
Περισσότερες συνταγές
https://cookpad.wasmer.app/gr/sintages/12422778


Σχόλια