Οδηγίες μαγειρέματος
- 1
Χτυπάω τα αυγά με την ζάχαρη ίσα ίσα να ομογενοποιηθούν.
- 2
Στη συνέχεια ρίχνω το αλεύρι και ανακατεύω και μετά ρίχνω και το κακάο.
- 3
Στο τέλος ρίχνω το λάδι και ανακατεύω καλά. Σκέψου πως το μείγμα θα πρέπει να είναι σαν κρέμα και όχι πολύ πηχτό. Αν βγει πηχτό προσθέτω λίγο λάδι ίσα ίσα.
- 4
Σε βουτυρωμένο μικρό ταψάκι. Ρίχνω το μείγμα και ψήνω σε προθερμασμένο φούρνο στους 175°c για 15-17 λεπτά
- 5
Για το γλάσο ρίχνω σε ένα μπολάκι τη ζάχαρη και το κακάο και το νερό ανακατεύω ως ότου να γίνει γλάσο. Αν βγει στεγνό προσθέτω λίγο ακόμη γάλα μέχρι να γίνει λείο σαν μερέντα. Περιχύνω πάνω από την σοκολατόπιτα.
Λέξεις-κλειδιά
Παρόμοιες συνταγές
Περισσότερες συνταγές
https://cookpad.wasmer.app/gr/sintages/13608666




Σχόλια (2)