
نظرات روی دستور
کیک تولد داداشی

فرشید قنبری بیرگانی @cook_22675236
من این دستور رو اجرا کردم ولی کیکم بوی تخم مرغ میداد باید چیکار کنم که بوی تخم مرغ نده ؟

فرشید قنبری بیرگانی @cook_22675236
من آرد رو اضافه که کردم فقط با لیسک هم زدم یعنی با هم زن برقی هم بزنم ؟
ولی تخم مرغ ها رو با هم زن برقی زدم
ولی تخم مرغ ها رو با هم زن برقی زدم

مرجان @marjan6817
زرده تخم مرغ را خیلی با همزن بزنید کافیه
آرد رو اضافه کردین نباید زیاد هم بزنید پفش میخوابه
آرد رو اضافه کردین نباید زیاد هم بزنید پفش میخوابه

❤ آتنا ❤ @cook_23185967
ممنون عزیزم انشاءالله همیشه خواهر برادر خوبی باشین من که داداش ندارم ❤❤❤❤













